Open source Iranian portal

Cumartesi, Temmuz 22, 2006

پروژه استارت خورد

با سلام ،
امروز من استخوان بندی اولیه این پرتال رو نوشتم ، کل کاری که این اسخوان بندی میکنه اینه که یوزر کنترل ها رو در پنج قسمت وسط و چهار طرف صفحه به صورت داینانیک قراغر میده ، الان ما نیاز داریم که کار های زیر رو انجام بدیم :1: از بانک اطلاعاتی خوانده بشه که کدام یوزر کنترل ها برای کدام قسمت از کدام صفحه است .طراحی table در بانک ، برنامه نویسی
2 : قسمت شناسایی کاربر ، لاگین ، ثبت نام ، یاد آوری کلمه عبور از authentication با استفاده از Forms ،یورز باید مطابق با کلاس users باشه
3: طراحی نمای گرافیکی با استفاده از css
4: طراحی کنترل متن ساده .کنترل دریافت کننده متن (بهینه شده free textbox ) کنترل نمایش متن در یافت شده ، table در بانک اطلاعاتی .

پروژه رو از اینجا بگیرید : http://www.rooznamechi.persiangig.com/PersianPortal/PersianPortal.rar
اطلاعاتی در مورد اضافه کردن یوزر کنترل های پویا http://rooznamechi.blogspot.com/2006/07/blog-post.html

1 Comments:

  • سلام به حسين آقا و همه فعالان اين پروژه،
    من بابک هستم ميخواستم اگه اون گوشه کنارها جايي هست بنده رو بپذيريد. من توي فروم پرشن تولز عضو نيستم و نميتونم هم عضو بشم پون قسمت ثبت نام غير فعال شده!
    ميخواستم ببينم براي من هم جا هست؟
    Babakrz@gmail.com

    By Blogger Babak Rezaei, at 9:14 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home